Welpen

Leeftijd:
8 tot 10 jaar

Is het leven een jungle of een speeltuin? Welpen leren zélf spannende dingen doen. Hun eigen lokaal inrichten, muziekinstrumenten maken, in bomen klimmen, kampen bouwen onder de blote hemel ...

Het is typisch voor welpen dat ze zelf dingen leren doen. Ze krijgen ruimte en kansen om dingen uit te proberen en van elkaar te leren.

De werking wordt ingekleed met verhalen en fantasie. Hierbij wordt soms gebruik gemaakt van het Jungleboek. Zo komt het dat vaste kleine groepen "nesten" genoemd worden. Speurtochten, bosspelen... behoren dus zeker tot de geliefde activiteiten van elke welp.

De leiding:
welpen.ename@gmail.com

• Jarno Vandamme (Takleider)             +32 477 77 09 45
  • Mattis Geiregat

• Loic Baudelet
  • Oskar Van Nieuwenhuize
  • Lee Hebbrecht

✨ Het is weer zover, OKD bij Scouts Ename! ✨
✨ Een heel weekend feest met voor elk wat wils. ✨

♦VRIJDAG 18 SEPTEMBER♦
18u: Stoet met als thema 'Later word ik...'

JIN

Voor een volgeladen kapellekerk ging op zaterdag 2 mei onze jaarlijkse misviering in Kerselare door. De scouts vertrokken aan het scoutsterrein richting Kerselare en verzorgden de misviering samen met de vormelingen van de vijf torens.

Beste ouders,
Door de populariteit van Scouts Ename is het ledenaantal de laatste jaren fors toegenomen. De
leiding is heel erg tevreden met dit vertrouwen, maar voelt dat het stilaan onhoudbaar wordt om