Verkenners

Leeftijd:
14 tot 17 jaar

De verkenners schuwen evenals hun jongere kompanen, de jongverkenners, het avontuur niet. Tijdens hun wekelijkse activiteiten, op weekends en op kamp proberen ze zoveel mogelijk het scoutsverhaal waar te maken: sjorren, tenten opzetten, kaartlezen, tochttechnieken, speleologie, een 3-daagse... Het komt allemaal aan bod.

Uiteraard in een speelse sfeer; met aandacht voor elkaar en de wereld om hen heen.

De verkenners gaan ook bijna elk jaar op een 4-daagse vlottenweekend waar ze met zelf gemaakte vloten de Semois afvaren. Een onvergetelijke ervaring!
Hieronder zie je de leiding van de verkenners:

Je kan hen bereiken op verkenners.ename@gmail.com

• Mone Vandecasteele (Takleider) +32 484 15 92 13
  • Diele Mornie (Takleider) + 32 486 50 40 43
  • Amber Vanden Abeele

• Michiel Vanaelst

• Casper De Bock

casper.jpg

✨ Het is weer zover, OKD bij Scouts Ename! ✨
✨ Een heel weekend feest met voor elk wat wils. ✨

♦VRIJDAG 18 SEPTEMBER♦
18u: Stoet met als thema 'Later word ik...'

JIN

Voor een volgeladen kapellekerk ging op zaterdag 2 mei onze jaarlijkse misviering in Kerselare door. De scouts vertrokken aan het scoutsterrein richting Kerselare en verzorgden de misviering samen met de vormelingen van de vijf torens.

JIN

Givers en Jin Scouts Ename proudly present:

CROQUE AHOY
★19th Night of the Croques★