Mastworp

Leeftijd:
18+

"De Mastworp Ename" is aangesloten bij VOSOG, Vlaamse Oud Scouts Oud Gidsen of scouting voor volwassenen, en ging officieel van start op 12 december 1999.

Het is een vereniging die dicht aanleunt bij scouting en die wordt bestuurd door een groep mensen die gedurende jaren het scoutsleven hebben geproefd en doorgegeven.

Door misschien wel een beetje gebrek aan tijd en het zeer snel groeiende leidingsteam deden we afstand van het scoutsleven, of toch niet helemaal. Want zoals men zegt "eens scout, altijd scout"; staken we de koppen bij elkaar, en dit is het resultaat.

Bedoeling van "De Mastworp Ename" is voor onszelf af en toe een beetje scouting beleven, het bijstaan van Scouts Ename, activiteiten te organiseren voor de huidige scoutsleiding en voor onze leden oud-scouts...

De Mastworp is te bereiken op demastworpename@gmail.com