One world, one promise 2006 - 2007

Onze scoutsgroep krijgt een zware klap te verwerken met het tragische overlijden van Jonas Ackaert (acky).

We vierden het huwelijk van Ann Vanderkimpen en Koen.

De OKD was in het teken van strips. De mastworp verkocht tijdens de stoet - verkleed als Kampioenen - Bomaworst.

oa. stripscenarist Marc De Bel en striptekenaar Ivo Adriaensen kwamen hun werk signeren.

Door het slechte weer kon de Suske & Wiske-luchtballon niet op zondag opstijgen maar werd dit op een later datum goedgemaakt.

De hele groep ging naar Brussel om 100 jaar scouting te vieren samen met alle scouts van Belgie. Ename was massaal aanwezig. Sommige verkenners besloten om 's nachts uit hun tent te kruipen en op verkenning te gaan in andere tenten. Dit was een scoutsfeest om nooit te vergeten!