Spelen Bovenal Overal! 2013 - 2014

Aalmoezenier Patrick Derde
Groepsleiding Elias Lateur en Karel Ackaert (Sander Cambron assistent)
Kapoenen Groepskamp naar Sint-Niklaas, domein de Puytvoet
Welpen
Jongverkenners
Verkenners en Jin

De OKD vierde zijn 20ste verjaardag. Daarom werd het hele concept eens herbekeken.
Daarom ging de OKD voor het eerst door in september, bij het start van het scouts jaar.
Deze feest editie met als thema circus, was een groot succes!

Met een vernieuwde stoet trapten we het weekend af. Met hun mobiletoog reed de mastworp door de straten van Ename om neuzekes te verkopen.

De oude Belgen waren ook weer terug van weggeweest en hadden een record opkomst van 48 ploegen.

Zaterdagmiddag ging de overgang door op het scoutsterrein met 's avonds een circus-fuif inclusief een floche.

De zondagavond werdt afgesloten, net zoals 20 jaar eerder, met een kampvuur met zangstonde. Dit zorgde voor een kippenvel moment tijdens het beloftelied.

De laatste vergadering van het jaar werd afgesloten met 90 leden, 14 leiding, 400 waterballonen en een stalende zon. Met andere woorden, een prachtige dag.

De Mastworp ging op daguitstap naar Doornik.

Het groepskamp ging door in Sint-Niklaas. De JIN maakte pizza's in een zelfgemaakte oven en gingen onverwacht op 3 daagse naar Londen. Daar bezochten ze onderandere het Baden Powel-hous.

the tower bridge