Open Kamp Dagen 2018

Het is weer bijna zover! De OPEN KAMP DAGEN 2018!
Dit jaar van 14 september tot en met 16 september.

Vrijdag 14 september starten we met een stoet door Ename met als thema “reis rond de wereld”.
Na de stoet kunnen jullie bij ons terecht voor een gezellig potje breinbreken en het ledigen van wat op het puntje van uw tong ligt. Deze quiz is per ploeg van 4 personen en kost €20. Inschrijven kan via guido.ronsse@telenet.be.

Zaterdag 15 september gaat ALORS ON SCOUT door! Dit jaar met Dj M.O.T.E, Funky Bastards, APC en DJ Koen. De inkom is €3 VVK en €5 ADK. Happy hour is van 22u tot 23u. Kaarten zijn te verkrijgen  bij de leden en leiding van Scouts en Gidsen Ename. De jeugdbeweging met het meeste aantal leden krijgt van ons een gratis plateau bier. Voor elke jeugdvereniging liggen 2 bandjes klaar aan de kassa.
Vergeet ook zeker niet ons evenement op facebook te raadplegen voor tal van acties omtrent deze geweldige scoutsfuif!

Zondag 16 september zetten we in met een misviering in de kerk van Ename, om 10u00.
Vanaf 11u00 kan iedereen komen aperitieven en genieten van de barbecue op ons terrein (€8 kinderen, €15 volwassenen). Vervolgens kan je eens komen snuisteren op onze rommelmarkt met aansluitend opbod met Meule.
Natuurlijk zorgen we zoals elk jaar ook voor een warme afsluiter!

Tot dan!