Open Kamp Dagen

Open Kamp Dagen bij Scouts Ename
Na een jaartje weggeweest, gaat de OKD dit jaar opnieuw door! Een feest voor jong en oud dat maar liefst 3 dagen duurt. Dit jaar met een licht gewijzigd programma.

VRIJDAG 17 SEPTEMBER
18u: Stoet in perfect scoutsuniform: We trekken zoals steeds door de straten van Ename, dit keer met al onze leden in perfect uniform.
20u: Familiequiz opgesteld door 'De Oude Belgen' en 'IQ XL'. Inschrijven kan via guido.ronsse@telenet.be (€ 20 per ploeg)

ZATERDAG 18 SEPTEMBER
14u: Overgang voor de leden op het scoutsterrein
Hele namiddag: Zomerbar met scoutschallenges:
Onze zomerbar is open met als leuk extraatje enkele scoutschallenges
19u30: Saucissenkaarting in de Mastworp
20u: Zomerbar met DJ: Naast muziek, sfeer en lekkere drankjes, hebben we ook nog enkele leuke wedstrijden in petto.
!Er wordt een prachtige dansvloer voorzien!

ZONDAG 19 SEPTEMBER
De familiedag bij uitstek!
11u: Apero en BBQ (Kaarten te verkrijgen bij leiding en oudste leden volw €15/ kids €8)
Hele namiddag: Doorlopend zomerbar met live bands
13u: Vlooienmarkt: gezellig kuieren door het scoutslokaal en voor een prikje hét voorwerp vinden waar u al eeuwen naar op zoek was.
15u: MINI-opbod: Dit jaar helaas geen opbod met Meule. Om jullie honger naar zo'n fantastisch opbod nog een jaartje te kunnen stillen, zullen er wel enkele niet-te-missen items geveild worden.
18u: Warme afsluiter van de OKD

!! BBQ zondagmiddag 19 september !!
Naast de jaarlijkse deur-aan-deurverkoop van BBQ-kaarten is het vanaf dit jaar ook mogelijk om online kaarten te reserveren voor de barbecue.
Hoe gaat dit in zijn werk: U klikt op onderstaande link en vult uw gegevens in, hoeveel kaarten u wenst en klaar! Uw kaarten zullen op zondag 19 september voor u klaarliggen aan de kassa. Enkel nog betalen op die dag en u kan van heerlijke BBQ genieten!
!!!Opgelet: dit jaar zullen er geen kaarten meer op de dag zelf verkocht worden. Op voorhand uw kaart reserveren is dus zeer sterk aangeraden!
Kaarten kunnen ook nog altijd verkregen worden via de leiding, dus aarzel niet om de leiding die u kent een berichtje te sturen, dan zorgt hij/zij ervoor dat u uw kaarten kan ontvangen!

Ten voordele van de afwerking van de Woeling en de wekelijkse scoutswerking
Weest Paraat!