Kerstmarkt Ename

Kerstmarkt Ename.
Zondag 17 december 17 zijn we terug te vinden op de kerstmarkt in Ename. We verwelkomen jullie graag vanaf 14u aan ons standje thv het museumplein.
Omdat spel en plezier bij de scouts centraal staat is er zowel voor volwassenen als kinderen een ‘trekkoordenkraampje’ voorzien, voor €2 kunnen jullie aan een touwtje trekken en krijgen jullie een toffe prijs (Altijd prijs!). Er zal ook een houtblok klaarstaan om een spelletje te nagelen. Wie van al dit leuks dorst heeft gekregen, komt zeker aan zijn trekken bij ons. Ename blond, Goudenband, Liefmans Cuvée, cola , limo, water en verse soep met brood staan op onze drankenkaart.

Kerstmarkt Oudenaarde

Donderdag 21 december tot zondag 24 december houden we een chalet open op de kerstmarkt in Oudenaarde, je kan ons vinden op het vernieuwde marktplein aan de schaatspiste.

Wij serveren u graag heerlijke pannenkoeken, warme chocomelk, échte scoutsgadgets, knutselwerkjes en nog zo veel meer.

De chalet is open op:

Donderdag 21 december van 18u tot 22u