OpenKampDagen 2014

Datum:
19/09/2014 - 18:00 tot 21/09/2014 - 20:00
JIN

De OKD wordt dit jaar opnieuw in september georganiseerd: op 19, 20 en 21 september is het feest op het scoutsterrein in Ename!

Vrijdag 19 september beginnen we er aan met een stoet doorheen Ename, het thema is reis rond de wereld, om 18u vertrekt de stoet en rond 20u komt de stoet terug aan op het scoutsterrein, daar zullen de 'Oude Belgen' klaar staan met een gezellige familieaquiz. Inschrijven (€16) kan op guido.ronsse@skynet.be

Zaterdag 20 september is het eerst 'OVERGANG' voor de leden van de scouts. Dit spektakel is te volgen van 14u30 tot 17u op en rond het scoutsterrein.
's Avonds is er de alom bekende Scouts Ename fuif met dit jaar een nieuwe naam: ALORS ON SCOUT!

Zondag 21 september = familiedag
Om 10u30 nodigen we iedereen uit in de Kerk te Ename voor een eucharistieviering verzorgd door de Scouts.
Daarna kan iedereen naar het scoutsterrein trekken voor een lekkere bbq (€15).
In de namiddag staat de vlooienmarkt, het Free Podium en het opbod op ons programma.
We sluiten het weekend af met een kampvuur waar nog enkele liedjes zullen gezongen worden!

WEEST PARAAT !