Nieuwbouw vergadering

Datum:
02/02/2018 - 20:00

We zouden de leiding en jin, het oudercomité, de ouders van de leden, het bestuur van de mastworp en de scoutssympathisanten willen uitnodigen om op vrijdag 02/02/2018 om 20h naar het scoutsterrein te komen voor een bijeenkomst rond de nieuwbouw.

We zouden dan graag de nieuwbouwplannen willen voorstellen en zoeken daarna mensen die bij bepaalde taken een handje kunnen komen toesteken. Bedoeling is dat we de afbraak, graafwerken voor riolering en het leggen van de fundering zelf gaan doen. Daarna zullen aannemers aan de slag gaan met hier en daar hulp van ons.

We willen ook alle voorstellen/acties die we gaan organiseren om financiële middelen te verzamelen, nog eens overlopen. We zoeken daarbij telkens verantwoordelijken die we kunnen aanduiden zodat de "werklast" verdeeld wordt en het draagbaar blijft voor iedereen. Uiteraard is het de bedoeling dat er tijdens de acties zelf hulp gevraagd wordt van alle betrokkenen waar nodig.

Weest Paraat!