Kerselare

02/05/2015 - 16:45
JIN

Beste leden en ouders,

Meimaand is Mariamaand en naar jaarlijkse gewoonte trekken we met onze scoutsvereniging op bedevaart naar Kerselare. Op zaterdag 2 mei is het weer zover!

Jullie worden verwacht om 16u45 aan scoutsterrein om vandaar te voet te vertrekken naar Kerselare. Om 18 uur start de misviering in de kapellekerk in Kerselare, die mee verzorgd zal worden door onze scoutsgroep. Rond 19 uur zal de eucharistieviering ten einde zijn en kunnen de leden opgehaald worden in Kerselare.

Ouders die graag meestappen of de eucharistieviering bijwonen zijn natuurlijk van harte welkom. De misviering zal samen verzorgd worden door de vormelingen van de 5 torens, wees dus iets op voorhand want de kerk zal opnieuw goed vol zitten.

Voor verdere vragen of informatie kan u steeds de groepsleiding contacteren

Een stevige linker, en hopelijk tot dan,

De leidingsploeg van Scouts Sint-Laurentius Ename