Over ons

Elke zaterdagnamiddag houden wij, Scouts en Gidsen Sint-Laurentius Ename, vergadering van 14u tot 17u in onze lokalen in de Sint-Salvatorstraat. Je kan lid worden vanaf je zes jaar, (of zes worden voor 1 januari van het lopende werkjaar) of als je in het eerste leerjaar zit, tot je 18 jaar. Dan kan je leiding worden.

Twijfel je nog of scouting we iets voor jou is? Dat is heel begrijpelijk en absoluut niet raar, want OK, we geven het toe:

Scouts lijken soms nogal rare wezens: wie loopt er nu in de winter in korte broek te zingen? Maar eens je het sport en spel, de vriendschap hebt ervaren, wil je waarschijnlijk niks anders meer of wekelijks bij die toffe bende horen.

Scouts Ename

Op de website van Scouts en Gidsen Vlaanderen vind je alle informatie over de scouts en haar werking.
www.scoutsengidsenvlaanderen.be

Helaas zijn we niet in staat onze lokalen te verhuren aan andere jeugdbewegingen of voor andere doeleinden.

Een stevige linker en hopelijk tot binnenkort,
De leiding